همخوابیِ سرد!

 

اتاق خواب سرد، از علت های اصلی طلاق رسمی یا عاطفی است

 

اتاق خواب سرد یکی از مهمترین علت های طلاق است. با گرم کردن آن میتوان زندگی را واقعا گرم کرده و وایستگی زوجین را بیشتر گردد.

 

اما چرا....

1- چرا سردی روابط جنسی باعث افت کیفیت زندگی و بعضا منجر به طلاق میشود؟

2- چطور از هم خوابی سرد نجات یابیم؟

3- چگونه از این مشکل رهایی یابیم؟؟؟ شکلک های محدثه

1- تاثیر مسائل جنسی در طلاق رسمی یا عاطفی

خانم دکتر نسرین تهرانی مدیر مرکز سلامت خانواده میگوید:

«عدم آگاهی‌ها در این زمینه موجب بدکارکردهای جنسی می‌شود به طوری که براساس آمارهای رسمی پژوهش‌ها نشان می‌دهند 50 درصد علت طلاق مشکلات جنسی است اما بر اساس آمارهای این پژوهشکده بالای 78 درصد علت طلاق به مسائل جنسی مربوط می‌شود. »

این رواشناس خانواده یادآور شد: متاسفانه مسائل جنسی در کشور به نوعی تابو بوده و هست. لذا باید ادبیاتی را تدوین و ایجاد کنیم که با توجه به عقاید مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و نظام سیاسی حاکم بر جامعه و با لحاظ کردن همه نیازهای خانواده بتواند ضمن آنکه تمام این فاکتورها را لحاظ کند جوابگوی نیازهای زوجین هم باشد.

 

بهروز رجبی، روانشناس و روان‌درمانگر، مشکلات زوجین را به چند دسته با فراوانی بالا تقسیم کرد: «مراجعانی که برای مشاوره طلاق به ما رجوع می‌کنند عموماً در چند دسته مشخص تقسیم می‌شوند. خیانت، نداشتن مهارت‌های زندگی، مشکلات اقتصادی و بیماری‌های شخصیتی هم جزو بالاترین آمار در مراجعان است. اما نکته مهم اینکه مسائل جنسی لایه زیرین خیلی از این مشکلات محسوب می‌شود؛ یعنی وقتی مشکلات زوجین را در جلسات مشاوره می‌شکافیم، هم ما و هم زن و شوهر متوجه می‌شوند که نداشتن رابطه جنسی درست چقدر بر مشکلات‌شان تاثیر گذاشته است.»

رجبی معتقد است خیانت به عنوان یک مشکل شایع، ریشه در نارضایتی جنسی زوجین دارد: «طبق نمونه‌برداری‌ای که در تحقیقات ما انجام شده، در حال حاضر در مناطق بالای شهر تهران تعداد طلاق بیشتر از مناطق جنوبی است. در شمال شهر از هر پنج ازدواج، سه وصلت به طلاق منجر می‌شود که این عدد در مناطق جنوب شهر چهار از ۱۰ است. بر اساس همین تحقیقات هم مشخص شده حدود ۸۰ درصد از این طلاق‌ها به خاطر خیانت بوده است. درصدی که پیشتر فقط مختص مردان بود و حالا کیس‌های زنی هم داریم که به خاطر خیانت خودشان مراجعه می‌کنند. نکته مهم این است که خیانت‌ها هم عموماً پیشینه نارضایتی جنسی دارند و اگر زوج‌ها آگاه باشند، در خیلی از موارد مشکل‌شان این‌قدر جدی نمی‌شود.»

 

2- تحلیل این مسئله

به نظر نویسنده این وبلاگ، شاید برای بعضی سوال شود که مسائل مالی یا عاطفی و امور دیگر نیز در طلاق سهم به سزایی دارند، پس چرا نقش اتاق خواب را خیلی پر رنگ میکنیم؟

 

پاسخ این است که شهوت جنیس از قوی ترین نیروهای درونی یک انسان است، شاید دیده باشید که بعضی همگام شهوتی شدن مانند یک مست لایعقل عمل می کنند و هیچ نمی فهمند. علت خیلی از تجاوزهای که حتی بعضا منجر به قتل شده است آن هم توسط یک فرد بدون سابقه غیر از قدرت و فشار جنسی است؟

خب اگر این نیروی قدرتمند بین زن و مرد ایجاد شود خواه ناخواه باعث دلگرمی و شدت نیاز طرفین میشود. اگر دو نفر به راحتی هم را به ارگاسم برسانند و ماهی چند بار اوج لذت جنسی را تجربه کنند، قدرت ایستادگی و مقاوت آنها بالا رفته و عشق شان چند برابر میگردد.

 

3- چطور اتاق خواب داغ hot داشته باشیم؟

 

فعلا بحث این مقاله ما نیست و در طی مقالات بعدی این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

اما در مسئله بعدی تا حدی به این مسئله می پرداریم

 

4- راه رهایی از این بحران

برای رسیدن به اوج لذت جنسی  orgasm چند نکته باید رعایت شود:

  1. خیلی ایده آل فکر نکنید
  2. فیلم های پورن نگاه نکنید و اگر خدای نکرده .... همسر خود را با آنها مقایسه نکنید.
  3. همیشه نمیشه کباب خورد. و همیشه نباید ارگاسم را تجربه کنیم. گاهی اوقات یک طرف نیاز شدید است و طرف دیگر خیر. راه بندازید یکدیگر را ، این رابطه مثل ساندویچ سر صبح هست سیر نمی کند ولی در حد خودش لذت بخش است.
  4. ماهی یک یا چند بار وقت کافی بگذارید. و بهتر است زمانی باشد که طرفین به شدت خواهان و تشنه هستند. گاهی اوقات تمام شرایط جور نیست پس اگر 70 درصد هم جور شد به همان میزان لذت ببر چرا که اگر به 80 درصد فکر کنید، 50 درصد لذت شاید ببرید

این دسته  از مسائل بیشتر انگیزه های روانی را تامین میکند

اما بعضی مسائل فیزیکال هستند

  1. آموزش پوزیشن ها. پوزیشن های مختلف هم در امنیت روابط از نظر پزشکی و بهداشتی تاثیر دارد هم در میزان لذت طرفین
  2. لطفا مرده متحرک نباشید. هات باشید یا خود را هات جلوه دهید.
  3. حجم اندام های جنسی خیلی در این مسئله تاثیر گذار ست

اندام های جنسی قابل تغییر و تحول است. در این سایت و در کانالهای ما میتوانید رسیدن به حجم دلخواه را به صورت کاملا طبیعی به دست آوردید.

با حجم دهی خود، زن و شوهری دلفریب گردید.

با اندکی ورزش و رژیم غذایی و احیانا بعضی محصولات گیاهی شب های خوشی برای خود به یادگار بگذارید.

خیلی از خانم ها به خاطر حجم کم یا قطر نازک یا زودانزالی شوهر، بسیار ضربه می خورند. خدای نگرده خیانت هایی شاید شکل بگیرد البته که افراد با شخصیت خانواده دار چنین نخواهند کرد ولی خودخوری و پریشانی خواهند داشت.

بوی بد واژن، گشادی و سرد مزاجی زنان نیز از دیگر علت های طبیعی این شبهای سرد است.

 

اینها همگی قابل درمان خواهند بود اگر بخواهید

 

ما را دنبال کنید.

 

دنبال کردن ما در گروه تلگرام؛ کلیک کنید:  

  http://t.me/mahsolatedaroyi